۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

نان دوباره گران شد! تحمل گرانی تا کی؟


افزایش مجدد بهای نان قطعی شد. بر طبق گزارش خبرگزاری‌های دولتی، بهای نان مجددا ٢٥  تا ٥٠ در صد افزایش خواهد یافت. تحمل گرانی  تا کی؟ یک بار بهای بنزین، گاز، برق، نان، کرایه وسایل حمل و نقل عمومی، مواد غذائی و تمام مایحتاج زندگی گران شد. باز هم می‌خواهند قیمت نان را افزایش دهند. باید جلو این گستاخی  دولتی را گرفت. دیگر این افزایش قیمت نان را تحمل نکنیم. در محلات و جلو نانوائی‌ها علیه گرانی نان اعتراض کنیم.
به جنبش نان و آزادی بپیوندید!

                                               nan.wa.azadi@gmail.com

۴ نظر:

  1. "بهای نان مجددا 25 تا 50 درصد افزایش یافت". بهای آزادی چقدر است؟

    پاسخحذف
  2. افزایش قیمتها ناشی از حذف سوبسیدها تازه شروع شده است و به نظر میآید که به صورت سلسله وار ادامه یابد.
    همه ی خبرها در روزهای اخیر نیز نشان گر وضعیت وخیم اقتصادی و وخیم تر شدن هر چه بیشتر وضعیت معیشتی کارگران و زحمتکشان است. براستی تا کی می توان هجوم به سفره های کارگران و زحمتکشان را تحمل نمود و مرز این تحمل در کجا قرار دارد؟
    به نظر می آید که میزان صبر و تحمل مردم به انتها رسیده باشد و جنبش نان و آزادی این بار پرتوان تر از همیشه به حرکت درآمده و ریشه این حکومت ضد مردمی را از جا برکند

    پاسخحذف
  3. در حالی که بنابر گفته ی رییس کانون عالی انجمنهای صنفی که خود وابسته به همین حکومت است 43 درصد کارگران حتا همان حداقل حقوق را دریافت نمیکنند، کارگران و زحمتکشان چگونه میتوانند با این وضعیت به زندگی ادامه دهند؟
    باید به این وضعیت پایان داد. همین امروز
    صدای مانده گار

    پاسخحذف
  4. معلوم نیست دیگه تا کجا می خوان برن
    روز به روزم که بدتریه
    تحصیل کرده ها بیکار
    کارمندا و کارگرا شاکی
    بعد این کشور داره رو چی می چرخه خدا عالمه

    پاسخحذف