۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

به راهپیمائی‌ها و تظاهرات روز جهانی کارگر بپیوندیم

روز یکشنبه ١١ اردیبهشت، روز جهانی کارگر، دست از کار می‌کشیم و ابزارها را زمین می‌گذاریم. بیائید با برپائی تجمعات، راهپیمائی و تظاهرات در خیابان‌ها و میادین شهرها، اتحادمان را نشان دهیم و خواستار تحقق فوری‌ترین مطالبات‌مان، از جمله، برقراری آزادیهای سیاسی، آزادی تمامی زندانیان سیاسی، آزادی برپائی تشکل، افزایش حداقل دستمزد به بالای خط فقر، پرداخت بیمه بیکاری به تمامی بیکاران و برافتادن سیستم قراردادهای موقت و شرکت‌های پیمانکاری، ‌شویم.

به جنبش نان و آزادی بپیوندید


 
آدرسهای ای- میل جنبش نان و آزادی:    nan_azadi@yahoo.com
nan.wa.azadi@gmail.com

۵ نظر:

  1. کارگران با نیروی اتحاد زنجیرهای خود را پاره کنید.

    پاسخحذف
  2. جنگ صلیبی در روز جهانی کارگر
    چه کسی تا این حد ساده اندیش است که فکر کند، مراسم قدیس سازی ژان پل دوم در روز اول ماه مه تصادفی است؟ در حالی که خصوصی سازی حقوق کارگران را مورد تهاجم هر چه بیشتر نظام سرمایه داری جهانی قرار داده و کارگر ایرانی مانند کارگر آلمانی و مکزیکی و مصری در زنجیر قراردادهای موقت کار به بند کشیده شده اند. دستمزدها همچنان سیر سقوطی را طی می کنند و شرایط کار تولیدی روز به روز بدتر می شود. درست در روزی که کارگران جهان برای محو این شرایط غیرانسانی همبستگی خود را اعلام می کنند. درست در همین روز بندیکت شانزدهم، پاپ فعلی کلیسای کاتولیک، مراسم قدیس سازی (بخوان تحمیق سازی عمومی) به راه می اندازد و ژان پل دوم که به سرکوب زنان و حمایت از دیکتاتورهای جهان شهرت داشت را قدیس اعلام می کند. این خبر نیز از سوی رسانه های جهانی سرمایه داری اخبار مراسم روز اول ماه مه را به حاشیه می راند و دستگاه تحمیق سازی مذهبی بار دیگر به شکل علنی در خدمت استثمار انسان قرار می گیرد.

    پاسخحذف
  3. خبر: یکشنبه 11 اردیبهشت
    به گزارش آژانس خبری موکریان، طی روزهای اخیر و در آستانه اول ماه مه روز جهانی کارگر چند تن از فعالان کارگری شهر سقز به نام های حسین مرادی، صدیق محمدی، بختیار معروفی و علی حسینی به ستاد خبری اداره اطلاعات شهر سقز احضار شدند.
    گفته می شود این افراد پس از چند ساعت بازجویی و سعی در گرفتن تعهد از آنها مبنی بر عدم شرکت در مراسم روز کارگر، آزاد شده اند.

    پاسخحذف
  4. خبر: یکشنبه 11 اردیبهشت
    به گزارش اتحادیه مستقل کارگران شمال خوزستان، چهارصد تن از کارگران شاغل در بخش هاى مختلف شهرستان مسجد سلیمان و لالى با تجمع در مقابل فرماندارى مسجد سلیمان به پرداخت نشدن حقوق معوقه خود اعتراض کرده‌اند.
    این کارگران روز پنجشنبه نیز خواستار لغو قراردادهاى موقت و جلوگیرى از اخراج بى رویه کارگران شدند.

    پاسخحذف
  5. خبر: یکشنبه 11 اردیبهشت
    جمعی از معلمان حق التدریسی که اکثر آنان زنان معلم اند از صبح امروز مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار استخدام خود در آموزش و پرورش شدند.

    پاسخحذف