۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

قبوض گاز و برق را پرداخت نکنیم


یک سوم مردم ایران برای مقابله با زورگوئی و چپاولگری دولت، از پرداخت قبوض گاز خودداری کرده‌اند. به جبهه‌ی امتناع از پرداخت قبوض گاز و برق بپیوندیم. بهای کالاهای حامل انرژی باید به قیمت‌های قبل از گران شدن، بازگردانده شود. متحد شویم و دولت را به عقب‌نشینی واداریم.

به جنبش نان و آزادی بپیوندید


از صفحه فیس بوک "جنبش نان و آزادی" دیدن کنید: "نان و آزادی" (Nan Wa Azadi)
آدرس ما در فیس بوک:
آدرسهای ای- میل جنبش نان و آزادی:    
nan.wa.azadi@gmail.com

۷ نظر:

  1. من با این نظر موافقم و فکر می کنم از زمینه اجتماعی گسترده ای برخوردار است. وقتی خود دولت اعتراف می کند که 30 درصد هنوز قبض گاز را پرداخت نکرده اند، خود بیانگر ابعاد قضیه است.
    در خبرهای روزهای اخیر نیز آمده است که بار دیگر قیمتهای برق و گاز افزایش خواهند یافت.
    پیش از این توکلی رییس مرکز پژوهشهای مجلس نیز گفته بود که برای تامین بودجه 62 هزار میلیاردی یارانه ها که دولت در بودجه سال 90 در نظر گرفته، قیمت حامل های انرژی بار دیگر باید افزایش یابد.

    پاسخحذف
  2. فشار اصلی قبض های سرسام آور گاز و برق بیش از هر گروهی بر روی کارگران و زحمتکشان است. و بدیهی است که عدم پرداخت این قبض ها و کاهش مبلغ قبض های برق و گاز خواست کارگران و زحمتکشان است.
    همان طور که از همان ابتدا سازمان ها و اقتصاددانان مستقل و چپ تاکید داشتند حذف یارانه ها به ضرر کارگران و زحمتکشان است و هر چه که از زمان می گذرد درستی این نظر خود را بیشتر نشان می دهد
    نسترن

    پاسخحذف
  3. پول گاز رو که پرداخت نکنیم هیچ غلطی نمی تونن بکنن. کار رو به جایی رسوندن که دیگه از هیچ تهدیدی هم نمی ترسیم. خودشون خواستن حالا مزه شو می چشن.

    پاسخحذف
  4. در وبلاگ جنبش نان و آزادی به تازگی اطلاعیه ای منتشر شده که از مردم خواسته که قبوض گاز و برق را نپردازند. جنبش نان و آزادی در واقع حرف مردم را زده که خیلی ها شون(طبق آمار خود دولت) سی درصدشان پول را نپرداخته اند. یعنی جنبش سعی داره که از این طریق بقیه ی اقشار مردم را هم متحد کنه که آمار افرادی که پول نمی پردازند بالا بره. چون هر چی تعدادشون بیشتر باشه، دولت قدرت کمتری در اِعمال فشار داره.

    حالا چرا قبض گاز و تلفن را نپردازیم؟

    1- برای این که پول نداریم بدیم.

    2- برای این که دولت به گفته ی خود مجلسیان حکومتی قرار نبود قیمت گاز و برق را یک دفعه بالا ببره.

    3- برای این که ما صادر کننده ی گاز هستیم، چرا باید این همه پول بدیم که حتی توی اروپا هم که وارد کننده است، گاز از این ارزانتره.

    4- مهمتر از همه برای این که:

    هر پولی که توی جیب دولت بیاد ممکنه فردا صرف خرید یا تولید گلوله ای بشه که قلب یک جوون را پاره کنه.
    وبلاگ آلترناتیو

    پاسخحذف
  5. یک جا توی پیام قبلی به جای پول گاز و برق نوشتم "گاز و تلفن" که در واقع اطلاعیه مربوط به گاز و برق بود. اما در هر حال تلفن و آب و غیره را هم نباید پرداخت کنیم. دلیل آخری که بالا ذکر کردم، شامل همه ی این پول ها می شه.

    پاسخحذف
  6. از طرفداران مبارزه نافرمانی هستم و بالغ بر 2 سال میباشد که هیچ قبضی را به موقی پرداخت نمی کنم که هیچ انقدر پرداخت نمب کنم تا قطع بشه و هر چند اطرافیان و دوستان به من میخندیدند اما حالا با گران شدن حامل های انرژی همه بمن پیوستند و تصمیم به پرداخت نکردن تمامی قبض اب- برق- گاز- تلفن-موبایل- مالیاتهای مشاغل نمودند
    با بررسی های بعمل امده بجهت مبارزات و نافرمانی های مبارزاتی مردم در کشور های دیکتاتوری این یکی از اکسیونهای کم خطر که نه بی خطر بوده که هیچ از نفطه نظر اقتصادی اثر ویران کننده رو حکومت میگذارد مخصوصا زمانی که افراد بیشتری به این اکسیون بپیوندند
    ما بیکار و بی تفاوت و خاموش نخواهیم نشست زیرا که عاشق سرزمین و مردمش هستیم

    پاسخحذف
  7. این اکسیوون فقط به تبلیغ و شناساندن نیازمند است
    دوستان تبلیغ نمایید

    پاسخحذف