۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

رمز موفقیت ما در مقابله با طرح زن‌ستیزانه تفکیک جنسیتی، اتحاد ماست


در آغاز ترم تحصیلی جدید، بسیاری از دانشگاه‌ها با ارائه جداگانه دروس به دانشجویان دختر و پسر، و تفکیک کلاس‌ها و فضاهای دانشگاه‌ها، عملا طرح ارتجاعی زنانه - مردانه کردن دانشگاه‌ها را به اجرا درآورده‌اند.
طرح تفکیک جنسیتی و تک‌جنسیتی‌سازی برخی از دانشکده‌ها، با توجه به کمبود فضا، امکانات آموزشی و کادر علمی، نتیجه‌ای جز افت سطح علمی دانشجویان ندارد. بیش‌ترین آسیب هم متوجه ما دانشجویان دختر است که امروز از دسترسی به برخی امکانات محروم می‌شویم، از تحصیل در برخی رشته‌ها محروم می‌‌مانیم؛ فردا هم در بازار کار با شانس کم‌تری مواجه هستیم.
جمهوری اسلامی بیش از ۳۰ سال است که با طرح‌ها، قوانین و سیاست‌های مختلف می‌کوشد با اعمال تبعیض جنسیتی، زنان را از عرصه‌های اجتماعی بیرون براند و به کنج خانه‌ها بفرستد. طرح‌ ارتجاعی تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها هم یکی از همین طرح‌هاست. تا به امروز هم مقاومت و اعتراضات ما زنان، نگذاشته این رژیم ضد زن به اهداف خود برسد.
ما زنان جنبش نان و آزادی به مقابله و اعتراض خود ادامه می‌دهیم و سیاست اسلامیزه کردن دانشگاه‌ها، این سنگر علم و آزادی را به شکست خواهیم کشاند.
دانشجویان آزادی‌خواه،
اعتراضات پراکنده و بدون سازمان، فقط سرکوب و فشار را تشدید خواهد کرد. هر چه اعتراضات ما همگانی‌تر، گسترده‌تر و سراسری‌تر باشد، امکان سرکوب آن کم‌تر و شانس موفقیت ما بیش‌تر خواهد شد. از ابتکارات متعدد استفاده کنیم؛ تمام وسایل ارتباطی را به کار گیریم، و مبارزه‌ای متحد و یکپارچه را به پیش بریم.

آدرس وبلاگ ما:
آدرس‌های تماس با ما:
osyane_zan@yahoo.com
osyanezan@gmail.com
آدرس‌های ما در فیس‌بوک:

۱ نظر:

  1. منوچهر عرب نياسر رانت خوار و ويژه خوار يا همان بابك زنجاني دوم

    منوچهر عرب نياسر كه در محله شهر ري تهران زندگي ميكرده است امروز سر خط تمام اخبار سايتها شده است. دولت چين در اقدامي بسيار نادر چهار ماه است كه اقدام به دستگيري او نموده و حالا او در زندان شانگهاي است . جرم او اقدام به پول شويي و جابجايي پول براي سوريه و لبنان و انتقال غير قانوني يورو به سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم و سپاه قدس است.منوچهر عرب نياسر با پوشش يك بازرگان توانسته با جعل مدارك بانكهاي چيني و بانك مركزي چين را فريب دهد و بيش از ٩٠٠ مليون يورو را به صورت غير قانوني به نفاط مختلف دنيا بفرستد.او با سو استفاده از تحريمها توانسته ثروت هنگفتي را براي خودش فراهم كند. در بازرسي هاي بعمل آمده از شركت او در شانگهاي مدارك جعلي و بارنامه هاي قلابي بدست آمده كه نشان ميدهد او با برقراري ارتباط و پرداخت رشوه به بانكها و مديران كشتيراني جمهوري اسلامي شعبه شنگهاي توانسته است سيستمهاي كنترل ارز چين را فريب دهد. احمد تفضلي مدير عامل وقت كشتيراني جمهوري اسلامي در شنگهاي از كساني است كه متهم به دريافت رشوه است. او كه فرزندانش در انگلستان و آمريكا زندگي ميكنند توسط مديران ارشد كشتيراني سريعا به ايران بازگردانده شده تا دستگير نشود . احمد تفضلي متهم است بيش از سه ميليون يورو از منوچهر عرب نياسر رشوه دريافت كرده و بارنامه جعلي صادر نموده است . از ديگر كساني كه در اين كار رشوه دريافت كرده علي عسكرزاده كاپيتان كشتيراني و از مديران سابق كشتيراني جمهوري اسلامي است . او متهم است با دريافت ٢ ميليون يورو جعل اسناد را در ايران پوشش داده و مانع از افشاي اسناد شده بطوري كه حتي مديران ارشد كشتيراني جمهوري اسلامي هم فريب خورده اند. علي عسكرزاده امروز صاحب چند شركت در چين و ايران است و در زمينه صادرات تجهيزات حساس به ايران كار ميكند.علي عسكرزاده متهم است با همكاري منوچهر عرب نياسر و احمد تفضلي در پوشش ارسال لوله هاي صنعت نفت و گاز مقادير زيادي از تجهيزات با كاربري دو گانه را به ايران حمل نموده است منوچهر عرب نياسر و احمد تفضلي و علي عسكرزاده توانسته اند با جعل اسناد كشتيراني سيستم سخت گيرانه صادرات چين را در گمركات و بنادر چين فريب دهند . اين نوع رانت خواري به نوعي ابتكاري و نوع آوري در پول شويي نيزبوده است ، پليس امنيت شنگهاي بدنبال دستگيري عوامل و كاركنان ديگر اين گروه بوده و تا كنون تلاش هاي سفارت و كنسولگري ايران در چين و شنگهاي براي آزاد كردن منوچهر عرب نياسر بي فايده بوده است . احمد تفضلي و علي عسكرزاده هر دو در ايران بسر ميبرند و از دست پليس چين فرار نموده اند.اين افراد در ايران متهم به رانت خواري و ثروت اندوزي با استفاده از تحريمها هستند.

    پاسخحذف