۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

عامل و مسبب اصلی تجاوز به زنان، جمهوری اسلامی است



این روزها اخبار متعددی از تجاوز فردی یا گروهی به زنان منتشر شده است.
پرونده این تجاوزات به مواردی که اخیرا علنی شده‌، محدود نیست. سخنگوی قوه قضائیه در گفتگوی اخیر خود با رسانه‌ها اعتراف کرد که ده‌ها مورد پرونده تجاوز فقط در کاشمر وجود دارد.
این اخبار سؤالات زیادی را به وجود آورده‌اند. آمار تجاوز به زنان چه می‌گوید؟ چه تعداد پرونده قضایی در این مورد وجود دارد؟ عوامل اصلی ارتکاب این جنایات چه کسانی هستند؟
یکی از زنانی که در خمینی شهر مورد تجاوز واقع شده است، می‌گوید: "ما اجازه حرف زدن نداریم. کسانی که به باغ هجوم آوردند از نیروهای لباس شخصی بودند که با تنی چند از اشرار تبانی کرده بودند تا این فاجعه را رقم بزنند و حال آنها هستند که نمی خواهند مجرمین اصلی دستگیر شوند."
پس بی دلیل نیست که در کوچه و خیابان مردم به هم می‌گویند که عاملان تجاوز به زنان، عوامل و مزدوران خود رژیم هستند. جمهوری اسلامی دست برخی از اراذل و اوباش خود را باز گذاشته تا از سویی، با ارتکاب این جنایات در میان زنان رعب و وحشت بیافرینند و از سوی دیگر، به بهانه "مبارزه با بدحجابی"، در خیابان‌ها علیه زنان لشکرکشی کند.
اما اگر در برخی از موارد، مزدوران و اوباش خود رژیم هم مستقیما در این جنایات نقش نداشته باشند، باز هم مسئول این فجایع جمهوری اسلامی است.
این جمهوری اسلامی است که سال‌هاست با قوانین زن‌ستیزانه‌اش، با تبلیغ زن به عنوان موجودی دست دوم در جامعه، با ترویج نگاه جنسی به زنان، با ضرب و شتم و توهین و تحقیر روزمره‌ی زنان در خیابان‌ها، خشونت علیه زنان را در جامعه به امری عادی تبدیل کرده است.
تازه وقتی که زنی قربانی چنین جنایتی می‌شود و جرأت می‌کند، شکایت کند، باز هم آخوندها و سران رژیم دوباره به میدان می‌آیند و زنان را مقصر اعلام می‌کنند، سرزنش‌ و حتا دستگیرشان می‌کنند.
درست به این دلایل است که ما زنان دیگر حاضر نیستیم، این رژیم ضد زن را تحمل کنیم. به این دلایل است که در صف اول مبارزه علیه جمهوری اسلامی قرار می‌گیریم. همان گونه که در اعتراضات دو سال پیش چنین کردیم و باز هم در اولین فرصت چنین خواهیم کرد.

برای برانداختن جمهوری اسلامی، جدائی کامل دین از دولت، برابر کامل و بی قید شرط حقوق اجتماعی و سیاسی زن و مرد، با ما زنان جنبش نان و آزادی در این مبارزه همگام شوید! به جنبش نان و آزادی بپیوندید!

آدرس‌ ای- میل جنبش نان و آزادی:   nan_azadi@yahoo.com
                                               nan.wa.azadi@gmail.com



۱ نظر:

  1. یک امر مسلم که در سیاست وجود داره اینه که امکان وقوع یک امر با وقوع اون برابری میکنه یعنی در مملکتی که حساب و کتاب نباشد برنامه و بودجه نباشد دولت ولو اینکه بسیار درستکار باشد مرتکب دزدی میشود
    یعنی وقتی نیروی انتظامی به هیچ وجه از سوی مردم مورد اتخاذ قرار نگیرد دست فساد، رشوه خواری، دزدی، تجاوز و زور گویی و... تمام اعمال زشت ممکن میزند
    یعنی وقتی نیروی لباس شخصی امکان شارلاتان بازی و زورگویی و تجاوز را داشته باشد حتما این کار را میکند حتی اگر بسیجی مخلص متدین باشد چون امکانش را دارد با دین توجیه میکند
    یعنی وقتی رهبری امکان تقلب در انتخابات را داشته باشد امکان دخالت در امور سیاسی اقتصادی کشور را داشته باشد زمان به خطر افتادن مواضعش یا به قول خودش مصلحت وقتی انکار میشود دست به کار شده و دخالت میکند!!!!

    پاسخحذف